aynı evde hülyayı 2.kez siktim

BEN HÜLYA. zaman zaman yazacagım buraya.ilk hikayemde abim,kız arkadaşı sıla,erkek arkadaşım fırat ile tanıştınız.benim hikayelerimde yalan yok.isimler haricinde.neden yazıyorum.?ilk hikayemi okursanız belki bir cevap bulabilrisiniz.abim bir yapım şirketinde kamereman.o güm sıla abim fırat ve ben evdedik yine.ama abim madonna konseri çekimlerinde çelışacağı için öğleden sonra 4 de stada gitti.fırat beleş…

Mahallenin Orospusu Annem { aLıntı }

Ailenin tek çocuğuyum. Ailem mutaassıp bir yapıya sahiptir ve beni yetiştirirken de böyle yetiştirmişlerdir. Maddi durumumuz babamın işinden dolayı iyi sayılabilir. Yani hiç bir şeyin eksikliğini çekmemişizdir. Fakat bundan 5 sene önce babamı bir trafik kazasında kaybettikten sonra, her şey tersine dönmeye başladı. Trafik kazasından aldığımız tazminat da belli bir…

Cinsel Hayat-3 (Lise)

http://16honeys.com/stories/lang/tr/read/amanbea/blog/1.html Bu linkten ilk iki hikayemi okuyabilirsiniz arkadaşlar. Uzun zamandır yoğun olduğum için yazamıyordum bekleyenler olduysa affola. Kaldığım yerden devam ediyorum. O yüzden önceki hikayelerimi okumanızda yarar var. Bir de önceki yazılarımda ingilizce konuşmaları olduğu gibi yazmıştım ama mesaj atan bi kaç arkadaş oldu türkçe çevirerek yaz diye. Bu yazımda…

Gavat Osman 1

Telefonun diğer ucundaydı; – O gün ne olduğunu mu merak ediyorsun dedim – Evet dedi titrek bir sesle – Karının amını götünü sikip, döllerimle doldurdum godoş hem de defalarca dedim sırıtarak Yutkunduğunu hissediyordum, gözlerinin dolduğunu ağzında bir şeyler mırıldandığını duyar gibi olduğumda koltuğumun arkasına kaykılıp kahvemden bir yudum aldım –…

gözleri bağlıyken, ben sikiyorum sanıyordu…

Selamlar, ben Timuçin. Edebiyat fakültesi 3.sınıf öğrencisiyim. Daha öncesinde müzik öğretmenliğini son sınıfta bıraktım ve yeniden sınava girip şimdiki bölümü kazandım. Kumral ve yakışıklı bir erkeğim. Melda ile tanışana dek hayatıma giren kızlarla hep gönül eğlendirmiştim. Melda sarı-düz saçlı, mavi gözlü ve Tıp fakültesinde okuyan, aslen İzmir’li, aptal sarışın imajına…

Turbanli Komsum

Komşumuz Nermin abla evli, 3 çocuk annesi, kapalı bir kadın. Boyu 1,60 kadar var. Yeşil gözlü, beyaz tenli, güzel bir kadındır. 3 çocuk annesi olmasına rağmen, hafif bir göbeği dışında başka da göze çarpan bir kusuru yoktur. Arada sırada bize gelir. Ya annemle oturmak için gelir, yada çocuklarından birinin dersine…

ÇİGDEM VE NESRİN

Nesrin çalıştığım işyerinin en güzel kızlarından biriydi. Departmanın ise en güzeli. Henüz 18 yaşındaydı ve yaş farkından dolayı bana hep abi derdi. Gösterip de vermeyen cinsinden bir orospuydu ve şirkette oynaşmadığı erkek kalmamıştı. Benimle de oynaşır, cilve yapar ancak ona fazla karşılık vermezdim. Sonucu olmayan bir şeye girme niyetinde değildim….

ZORLA ZEVK

Ben antalya bir otel de müdürüm..ayni otel de benim sayemde ise baslayan üstkattaki komsunun kiziyla aramiz da geçti..kiz turimden yeni mezun olmus beni yardimcim olarak..staj görüyordu..ailesi çok samimi aile dostumuzdu..o günlerde ben de kiz arkadasimdan yeni ayrilmis bosluktaydim..ilk.önceleri dikkatimi çekmemisti. ama onun songünlerde giyim kusami dikkatimi çekmeye baslamisti..içimde ona karsi…

SINIRSIZ FANTAZİM.(LEZBİYEN)

Merhabalar ben Esra 25 yaşında 177 boyunda 65 kilo da sarışın uzun boylu 90-60-90 ölçülerine sahip bir bayanım. Doğma büyüme Hollandalıyım. Annem alman babam türk anlatacağım hikaye başımdan geçen güzel fanteziler. 17 yaşında amsterdam kız yurdunda özel kolejde yatılı okuyordum. Bulunduğumuz bölgede pek türk yok tüm arkadaşlarım alman ve alman…

Boşanma Davası 2 iyi dinleyin beyler :)

Merve ile ofiste yaşadığımız sexten sonra duruşmaya kadar geçen 5 gün süresinde hiç görüşmemiştik, sadece bir iki defa hal hatır soran sms ler dışında sesimizi bile duymamıştık, duruşmanın olacağı perşembe günü eşim sabah benimle birlikte hazırlanarak Merve ile birlikte Çağlayanda ki adliyeye geleceğini Murat ile aralarını yapmaya çalışacağını söyleyerek Mervenin…