Hayvan Gibi Bakireliğimi Sert Sikerek Aldı

Merhaba arkadaşlar ben bir kadın olarak başımdan geçen bakire sex hikayemi anlatmak istiyorum. Bir sene önce başıma gelen bu olaydan sonra benim bakireliğmi bozan komşum beni her fırsatda yatağa yatırıp hunharca amcığımı dağıttı. Daha 18 yaşımdayken başıma gelen bu olay beni derinden etkiledi ve beni bir orospuya çevirdi. Olaydan sonra da başıma türlü seks hikayeleri geldi. Bu sex hikaye anılarımı part part anlatmak isterim siz arkadaşlarıma. Anlatmasam içimde kalarak bende strese sebep oluyor çünkü. Daha 18 yaşında çıtı pıtı, cıvıldayan ve hayattan zevk alarak yaşayan biriydim. Sıfır kollu, dekolteli bluzumun altına mini etekler giyer sokaklarda arkadaşlarımla gezerdim.
Bir gün annem evde gün yapmaya karar verdi. Bende hazırlıklarda ona yardım ettim. Çok yorulmuş ve de terlemiştim. Banyo yapacaktım ama hem ev kalabalık hem de banyo pis ve sürekli doluydu. Komşumuz Ayten abla al anahtarı cicim git bizde kimse yok rahat rahat duşunu al evde dedi. Hay sen çok yaşa Ayten abla dedim ve anahtarları alıp Komşumun üst katta ki evine girdim. Rahatça soyundum oturma odasında ve duşa girdim sonra. Ayten ablanın banyosu cidden çok güzeldi ve suyla da biraz oynayıp zaman geçiriyordum. Çok zaman geçirmiş olmalıydım ki Ayten ablanın kocası Namık abi eve girmiş ve duştan gelen sesleri takip ederek banyo da karısı var sanmış ve Ayten yavrum gel buraya yarrağım kalktı şunu kıllı amcığına sokim da rahatlayayım diyerek duşa girdi. Kapı açıldığında karşımda Namık abiyi görünce çok şaşırdım ve ne yapacağımı bilemedim. Namık abininin karşısında yeni tomurcuklanmış memelerimi kapatarak abi hoş geldin dedim. Namık abi de eli yarrağında hoş bulduk dedi. Sonra kusura bakma canım ya sen duşunu al rahatına bak dedi ve kapıyı kapatıp içeriye gitti. O içeriye gidince ben kendimi toplayıp tekrar suyun altına girdim. Nereden bilecektim ki Namık abinin kapı deliğinden beni dikizlediğini. Beni lzlerken yarrağını çıkarıp kafasını tükürüklemiş ve 31 çekiyordu. Tabi benim gibi çıtı pıtı tazecik bir kızı sikmeyeli yıllar olmuştu onun için bebek gibi bir şeydim. Neyse bira daha duşta kaldıktan sonra hemen suyu kapatıp dışarıya çıkmak için kapıyı açtığımda Namık abi kocaman yarrağını sıvazlıyordu yerde oturarak. Öylece bakakaldım ve Namık abi ne yapıyorsun burada diyebildim. Namık abi ayağa kalktı ve hemen üstünü çıkarmaya başladı ben de korkup abi dur ne yapıyorsun diyordum. Namık abi çırılçıplak kalmış göbeği sarkmış ve yarrağı kocaman kapkalın karşımda duruyordu. Hemen beni banyoya itikleyerek sus kızım bu ne güzel vücud bu vücudu genç arkadaşların mı sikecek hep ben sikeyim işte dedi ve beni kendine çekip dudaklarıma yapıştı. Ohhh diyor ve elini hemen amcığıma atıp parmaklamaya başladı ben tuhaf olmuştum ve çok fena zevk almıştım. Namık abi dur diyor ve gözlerim yaşları akıtıyordum. Namık abi hemen dudaklarımı sömürmüştü bile. Küçücük olan memelerimi sıkıyor ve uçlarını yalıyordu. Ben de amım sulanmış bir şekilde tek elimi boynuna atmış ayakta durmaya çalışıyordum. Namık abi hemen tek ayağımı kaldırdı ve eliyle tutmaya başladı. Alttan yarrağını amcığıma sürüyordu. Çok zevk alıyordum. Yarrağının değdiği amcığım alev almıştı sanki off yanıyorum dedim. Namık abi biliyorum canım ben de yanıyorum dedi ve yarrağını amcığıma kökledi. Canım çok acıdı ohhh dedi. Ben uzun zamandır temiz amcık sikemiyorum yavrum çok iyi geldi seni sikmek dedi ve götümü avuçladı. Sımsıkı yapıyordu götümün yanaklarını ve dudaklarıma tekrar yapıştı. Arada ahh canım benim ohh amcığın çok taze memelerin çok küçük daha yeni çıkmaya başlamış. Süpersin bebeğim senin amcığın çok güzel benim kalın yarrağım daracık amcığında gidip geliyor ohhh diyordu. Ben de Namık abi ahhh amcığım acıyor ahh Namık abi beni niye sikiyorsun off ya ahhh amım ahhh ohhh diyordum zevkten. Gözlerim ağlamaklı Namık abinin dudaklarında kendimi buluyordum. Öpüşüp koklaşıyorduk ve alttan amcığımı sikiyordu Namık abi. Sonra beni duvara yaslayıp kucağına aldı ve alttan amcığıma son hız yerleştirmeye başladı. Şap ŞAP şap şup diye göt yanaklarım sallanıyor ve amcığım sıcacık yarrağını sarıyordu Namık abinin. Namık abi beni sike sike folloş etti birkaç saat içinde. Sonra evden çıkarken telefonumu aldı ve ben aradığımda yanıma gelirsin yavrum yine sikerim seni dedi. Ben de kafamı sallayıp canım çok acıdı abi ya ama dedim. Namık abi de bir dahakine bu kadar sert sikmem seni tadını çıkara çıkara sikerim kızım benim oh diye götümü okşayıp bir şaplak attı ve sen hadi git farketmesinler dedi. Merdivenlerden inerken amcığım hala yanıyordu ve dizlerim titriyordu. Birkaç defa sendeledim inerken hatta.
Eve vardım ve Ayen abla nasıl kızım iyi geldimi duş dedi. Ben de iyi geldi hem de çok iyi geldi dedi. Ayten abla da ne oldu kızım suratın kıpkırmızı olmuş biraz da halsizsin dedi. Ben de merdivenlerde sendeledim ve düştüm önemli bir şey değil dedim. Sonra odama geçtim ve evdekiler gidene kadar odamdan çıkmadım. Beni deliler gibi öpüp siken Namık abiyi babama şikayet etmeyi bile düşündüm ama babamı döverdi Namık abi çok güçlüydü. Beni öyle siken adam babamı çok kötü döverdi. Daha sonralar da Namık abi beni işyerinde hep sikmeye başladı. Zaten küçücük bir nalburu vardı ve arka tarafına beni götürüp dükkanı çırağa bırakıyordu. Benim ağzıma yarrağını sokuyor sonra kucağına alıp zıplata zıplata daracık amcığımdan sikiyor ve küçücük götümü sıkıyordu. Beni çok sikmişti Namık abi. İşte başımdan geçen Bakire seks hikayeleri bu arkadaşlar. Şu anda yarrak delisi bir haldeyim bunu yazarken amcığım sulandı ve bitirmekte zorlandım. Hikayeme yorum yapmayı unutmayın ve başınızdan geçen seks hikayelerini paylaşın sizde.

bakireligimi bozdu

Merhaba arkadaşlar, ben Hamiyet ve 20 yaşında, 170 boyunda 57 kiloda bir kızım. evet ben bir kızım yani bakireyim . bir çok erkek arkadaşım oldu . çok ilişki yaşadım ama bekaretimi kimseye vermedim ta ki o güne kadar. Günlerden salıydı ve hava o kadar güzeldi ki bende evde durup bu güzelim havayı kaçırmak istemedim ve dışarıya çıktım. Bulunduğumuz yer şehir merkezinden biraz uzak o yüzden gezilebilecek ne kadar yer varsa oraya ulaşabilmek için şehir merkezine giden minibüs binmemiz gerekiyor. bende öyle yaptım ve bir minibüse atladım . sanrım o gün havanın güzel olmasından dolayı herkes benim gibi düşünmüş ve dışarı çıkmış. durması için el kaldırdığın bir kaç minibüs durmamıştı çünkü . her her insan doluydu . kimi piknik için çıkmış . kimi bisiklete biniyor. kimi yürüyordu. Bindiğim minibüste ayakta gidiyor ve ayakta gitmek için bile zor yer bulmuştum. bir kaç dakika sonra bir sonraki durakta bir çocuk bindi . yaş olarak belki benimle yaşıt belkide benden bir iki yaş büyük olabilir. tam olarak bilemiyorum ama aramızda pek bir yaş olduğunu sanmıyorum. çocuk yol ücreti vermem için bana uzattı ben ondan daha yakındım o benim arkamdaydı . parayı almak için arkamı döndüğümde çok yakışıklı olduğunu fark ettim ve gülümseyerek parayı alıp şoföre uzattım. Çocuk benim gülümsememden yüz bulmuş olacaktı ki o sıkışık ortamda benimle sohbet etmek için havalardan tutunda ekonomiye kadar bir çok konu açtı bana ben tüm sözlerine sadece gülümsüyor geçiyordum. Yani kim bilir bunu daha önce kaç kıza yapmıştır ve yapmaya da devam ediyordur kim bilir. yirmi dakika sonra falan şehir merkezine geldim ve inmek için kapıya yöneldim. Minibüs durdu ve tam inerken çocuğa bakarak iyi günler dedim ve hep yaptığım şeyi yaptım . yani yine gülümsedim. oda sanada iyi günler umarım tekrar görüşrüz dedi ve orada ayrıldık. yalnız minibüs çok gitmeden tekrar durdu ve içinden bu çocuk indi. koşarak yanıma geldi ve tekrar merhaba diyerek elini uzattı. orada tam olarak onunla tanıştık . adı Andaç mış ve oda can sıkıntısından dışarı çıkmış. beraber takılabilir miyiz diye sorunca bende tabi ki neden olmasın dedim ve bir cafe ye gidip birer kahve söyledik. o kahve içiyordu ben sıcak çikolata söylemiştim. Andaç ailesi ile yaşıyormuş ve 21 yaşındaymış . bir avukatın yanında sıtaj gördüğünü okulun bittiğinde bir avukat olacağını söylemişti . mesleği güzeldi. yakışıklıydı ve sempatik biriydi .O gün onunla o cafe de 1-2 saat takıldık. sonra biraz yürüyüş yaptık. sonrasında eve gitmem gerektiğini söyledim ve oda bana eşlik edebileceğini . evimize kadar gelmek istediğin söyledi . bende benim için sorun değil tabi ki gelebilirsin dedim ve eve doğru giden bir minibüse bindik . Andaç az önceki gibi yine arkamda kalmış ve sıkışa sıkışa eve doğru gidiyorduk . bir ara kalçalarım da bir el hissettim döndüp baktığımda Andaç ın eli olduğunu gördüm . kendisine baktım sanki bişey yokmuş gibi eli kalçalarımda dışarıyı izliyordu. bir şey demedim ve yola devam ettik . bir süre sonra Andaçın elinin kalçalarımda gezdiğini hissettim. çok yumuşak ve çok hassas dokunuyor ve okşuyordu. bunu kesmek istemedim . o yüzden eve kadar Andaç elleri kalçamda geldi . eve yaklaşınca minibüsten indik ve eve yürüyerek devam ettik. Yolda Andaç bana sevgilim olup olmadığını sordu bende yok dedim o da benimde yok diyerek cevap verdi ve çok güzel olduğumu söylemeye başladı . anladım ki Andaç beni istiyordu ve söylemek için fırsat kolluyordu. o gün bizimkiler ev de değillerdi . anneannemin evine gitmişlerdi . anneannem bizim evin dört sokak altında oturuyor ve yalnız yaşıyor. bu yüzden her hafta bizimkiler ziyarete gider. bende hafta içi bir kaç gün uğrarım. neyse. evde kimse olmadığı için Andaç ı eve davet ettim . benim niyetim Andaç la biraz zevkli anlar yaşamaktı . belki bir yıldır hiç bir erkekle öpüşmemiştim bile. Andaç beraber eve girince ona bir kahve hazırladım ve üzerime daha rahat bir şeyler giymek için odama gittim . altımda dar bir kot pantolonum vardı onu çıkarttım ve kırmızı şortumu giydim . şortla daha rahattım ve iç çamaşırımı da çıkartmıştım . üzerimdeki tişörtü de çıkartıp mavi badi mi giymiştim . üzerimi değiştirdikten sonra Andaçın yanına indim . Andaç beni üzerimdeki elbislerle görünce hemen ayağa kalktı ve çok güzel olmuşsun dedi bende teşekkür ettim ve oturup sohbet etmeye başladık. birden Andaç ın önünde bir kabarıklık dikkatimi çekti . sanırım Andaç ı etkilemiş ve azdırmaya başlamıştım. Çok hoşuma gitmişti o yüzden daha fazla azması için elimden geleni yapıyordum. Elimi bacaklarıma koyup yavaş yavaş kendimi okşuyordum. elimi bacaklarımın arasına götürüyor ve sanki hiç bişey yokmuş gibi onu dinlemeye devam ediyordum. sonrasında Andaç daha fazla dayanamadı ve ayağa kalkıp yanıma geldi . yan yana oturuyorduk . ve o elini bacağımın üzerine koydu . bacaklarımı okşamaya başladı . yavaş yavaş eli bacakların arasına gidiyordu . çok gelmeden elimi amımın üzerine yerleştirdi ve boynumu koklayarak amımı okşamaya başladı . elini amıma değdirdiği anda ben kendimden geçmiştim zaten .Kendimi iyice ona bıraktım ve kanepeye uzandım . bacaklarımı kaldırarak altımdaki şortu dizlerime kadar indirdi. amım onun karşısındaydı artık. başını bacaklarımın arasında soktu ve amımı yalamaya başladı . zevkten delirmek üzereydim .bende saçlarını okşuyor ve başını amıma daha çok bastırıyordum . üç beş dakika beni o pozisyonda yaladıktan sonra Andaç ayağa kalktı ve iç çamaşırıyla beraber pantolununu dizlerine kadar indirip penisini eline aldı . kocaman olmuş ve ucu ıslanmıştı . bana yalamak istermisin diye sordu ve bende elime alıp baş kısımlarını yalamaya başladım. tıpkı bir dondurma gibi yalıyordum . yaladıkça Andaç biraz daha akıyor penisinin ucu birazdaha ıslanıyordu. Sonra birden penisinin hepsini baş kısmını komple ağzıma soktum ve emmeye başladım . emdikte Andaç daha fazla akıyordu. dilimin üzeri Andaçın o zevk alırken akan suyundan olmuştu . tadı çok hoşuma gitmişti ve bu yüzden daha fazla emmeye başladım . Andaç sanrım boşalacak gibi oldu birden penisini ağzımdan çıkartarak içime girmek istediğini söyledi. ben yüz üstü yatırarak üzerime çıktı . arka deliğimden penisini sokmaya başladı . daha önce arkamdan kendimi becerttiğim için Andaçı kolayca içime almıştım. Andaç hem beni beceriyor hem eliyle amımı okşamaya devam ediyordu. beş altı dakika boyunca Andaçı arka deliğimden içeri aldım ve kendimi becerttim . bir süre sonra tekrar sırt üstü yatağa uzanmamı söyledi ve başını tekrar bacaklarımın arasına sokarak amımı yalamaya başladı . hem yalıyor hemde parmağnı içime sokmaya çalışıyordu. Andaça bakire olduğumu ve dikkali olmasını söyledim ama o beni duymuyordu bile . parmaklamaya devam ediyordu. çok güzel bir duyguydu . artık zevkten gözlerimi kapamış ve inlemeye başlamıştım ki birden amımın üzerinde Andaç’ın sikini hissettim. içime girmeye çalışıyordu. Andaç lütfen yapma bakireyim demiştim dedim ama o kararlıydı . ellerimi bileklerimden kavramıştı ve amımın üzerine koyduğu penisi git gide daha da içime giriyordu. canım çok acıyordu ve Andaç a durması için yalvarmaya başladım. Beni dinlemiyor . benimde zevk alacağımı ama biraz sabretmem gerektiğini söylüyordu. bekaretimi bugün tanıdığım birine vermek üzereydim . aslında vermek istemiyordum ama yapacak bir şeyim yoktu. çok geçmeden Andaç acılar içinde beni o kanepenin üzerinde bozdu. On dakika falan amıma girip çıktıktan sonra penisini amımdan çıkartıp tekrar amımı yalamaya başladı. aldığım acıyı hafifletmeye çalışıyordu . üç dört dakika amımı yaladıktan sonra kanepenin üzerinde beni domaltarak tekrar arkamdan içeri girdi . bana içime boşalmak istediğini söyledi . bende yaptın zaten yapacağını ne istersen onun yap dedim ve arkama boşalması için izin verdim .izin vermesem yine boşalacaktı gerçi ama her neyse. Andaç işini bitirdikten sonra tuvalete gittim ve içime boşalttığı spermlerini çıkarttım. amımdan da hafif kan geliyordu ama büyük bir şey değildi .tuvaletten çıktım ve Andaçın yanına gittim . neden kızlığımı bozdun diye sordum oda bana artık sen benimsin. Seni hiç kimseye vermem dedi. Sen bana aitsin. Ben ise sana aitim dedi. Biz hiç ayrılmayalım aşkım dedi. Bu da çok hoşuma gitti. Artık ben sadece ona aitim…

Ofiste Bakireliğimi Alıp Bir Fahişe Gibi Sikti

18ine daha yeni adım atmış genç bir kızım.1.55 boyunda yusyuvarlak götüm ve güzel sayılabilecek küçücük göğüslerim var. Lise son yıllarında başıma gelen bu seks hikaye anımı paylaşıcam. Son senem olduğu için herkesin bildiği gibi meslek lisesi kanunlarına göre bir işyerinde staj yapmam gerekiyordu. Bunun için bir ofiste getir götür işleri yapmaya başladım. Haftada 3 gün gittiğim bu işyerinde patronum çok yakışıklı ve kaslı 25 yaşında karizmatik biri olan Asım beydi. Asım beyin altında çalışan sekreteri 35 li yaşlarında olan yasemin hanım vardı. İkisi de bana çok iyi davranırlardı. Çoğu zaman beraber yemeğe giderlerdi. Ben tek başıma çıkardım yemeğe. Yemekten döndüğümde ise içeride bir seks hikaye döndüğünü düşünmeme sebep olan bir düzine olaylar olurdu. Sanki Asım Bey, Yasemin hanımı altında inletmek için onu sekteri olarak çalıştırıyor diye düşünürdüm. Yemekten döndüğümde her zaman kapı geç açılır ve kapıyı açan Yasemin hanım hep kan ter içinde illa ya eteği ya bluzu hafif yamuk veya düzeltir şekilde açardı. Boynuna girmiyorum bile yapış yapış ve hafif ısırıklar oluyordu. Anlaşılan Asım bey hunharca boynunu emiyor ve deliler gibi inletiyordu. Günler böyle geçiyor Asım Bey iyice arsızlaşmış bir şekilde Yasemin hanımın yanına geliyor ve benim o tarafa bakmadığımdan emin olup elini bacaklarına daldırıyordu. Sonra elinden tutup odasına götürüyor ve duvara yapıştırdığı 35’lik mature Yasemin hanımı çarpa çarpa sikiyordu. İçeriden onların öpüşme, şap şap seslerini duyabiliyordum. Bu olaylar beni Asım Beye daha da yakınlaştırıyor ve açık seçik giyinmeye başlıyordum. Asım Bey ilk zamanlarda ki uzak tavrını bana karşı değiştiriyor ve yakınlaşmalara başlıyordu artık.
Derken Yasemin Hanım bir problem yaşadığı için işe gelmeyi bırakıyor. O gün telefonda bağırıp kükreyen Asım Bey seni bir daha bu ofisin yakınında görmek bile istemiyorum diyor. Sebebini anlayamamıştım ama Asım Bey, Yasemin hanımı çok fena siktiği için götünde ve amında kızarıklar oluşmuş ve kocası daha göndermemeye karar vermiş karısını. Yalnız artık bir sorun var. Şimdi götü ve amcığı kızaracak tek bir kişi kalmıştı geriye. Asım Bey o gün fazla konuşmamıştı benimle ama bir sonra ki gün gayet güler yüzlü bir şekilde benimle muhabbet ediyor ve beni yemeğe götürüyordu. Çok komik bir patrondu. Bende hafta sonu mesaiye kalmak ister misin ? diye rica da bulundu. Ben de kalırım zaten bir işim yoktu. Hafta sonu gelmiş rahat bir şekilde resmi olmayan kıyafetlerimle ofise gitmiştim. Üstümde dar bir bluz rüzgar tişörtümü vücuduma yasladığında meme uçlarım belli oluyordu. Altımda bir şort ve onun altında da hiçbir şey yok. Rahat gitmek istedim o gün. İşe geldiğimde Asım Bey gelmemişti. Biraz etrafı toparlayıp gelmesini bekledim ve nihayet kapı çaldı. Asım bey her zamankinden farklı olarak takım elbise yerine benim gibi salaş bir kıyafet giymişti. Altında şort, parmak arası ve üstünde de beyaz bir tişört vardı. Tişörtünün üstünden karın kasları belli oluyordu. İçeriye girip günaydın canım deyip beni yanağımdan öptü. O gün dediğim gibi diğer günlerden baya bir farklıydı. Her şey rahat o rahat, ben rahatım, iş yeri rahat ve hafta sonu anladın. Bana ya bugün dışardan değil de burada kahvaltı hazırlayalım dedi. Ben de olur Asım Bey nasıl isterseniz dedim. Asım Bey dolaptan birkaç kahvaltılık çıkardı ve 3 yumurta çıkartıp bunlar sende dedi. Sonra ben yumurtaları hazırlarken o da masayı düzeltmeye başladı. Arada bana sorular sormaya ve yumurtayı nasıl yapıyorum diye gelip boynumdan aşırı bakmaya başladı. Bana sevgilin var mı diye sordu. Ben de sevgilim yok kim bakar bana dedim gülerek. Asım Bey yanıma aklaşıp niye öyle düşünüyorsun birçok kızdan daha güzelsin dedi. Ben de cidden öyle miyim dedim. Asım Bey yanağıma öpücük kondurup evet öylesin dedi. Sonra boynuma bir öpücük kondurdu ve bekledi. Ben de hafif tebessüm etmeye başladım. Asım Bey öpüşmelerin tozunu arttırdı ve saçlarımı toplayıp boynumu yalamaya başladı. Ben Asım Bey diyebiliyordum sadece. Asım Beyde dur aşkım çok güzelsin seni beğenmeyen erkeğin kafasını sikim ben dedi ve beni çevirip dudaklarıma öpücük kondurdu. İlk başta utanıp tepki vermesem de ellerimden tutup karnına dokunmamı istedi. Karnına dokunduğumda karın kasları çok sertti ve amım sulanmıştı. Çok erkeksiydi. Onu istiyordum. Beni dudaklarımdan kavrayıp öpmeye devam etti. İki elini tezgaha yaslanıp götümden avuçladı. Götümü sıkıyor off göte bak çok güzel ve yumuşacık ohhh ne güzel. Bana senin gibi körpe bir kızı hiç sikmedim dedi. Sonra seni sikmemi ister misin diye sordu. Ben de beni çok sert sikersiniz siz Asım Bey dedim. Asım Beyde sikecem çok sert sikecem ama sadece seni sikecem aşkım diyip beni kucağına aldı odasındaki koltuğa götürdü. Koltuğa uzandırıp üstümde ki bluzu çıkardı ve ohh mis gibi memeler ben bunları büyütücem burada dedi ve yalamaya başladı. Meme uçlarımı emiyor sıkıyordu. Sonra altımda kini çıkartıp ohh mis gibi de amcık el sürülmemiş bir hazine. Hemen eliyle amcığıma iki tokat attı v aldığı şaplak sesi onu tatmin etmemiş olacak ki iki parmağıyla hızlı hızlı vurmaya başladı. Şap şap diye sesler çıkınca bana dönüp işte şimdi kıvama geldi dedi ve şortundan yarrağını çıkartıp dudaklarıma getirdi. Bunun kafasını öper misin aşkım dedi. Ben zaten mayhoş bir halde kendimden geçmiş ve amcığım sulanmıştı. Dudaklarımı büzüp bir öpücük kondurdum yarrağının başına. Sonra ohh dedi ve ağzımı aralayıp ağzıma soktu yarrağını. Ağzımda git gel yapıyordu ve iyice ıslat aşkım deyince dilimle her yerini yalamaya çalışıyordum. Çok güzel ve dimdik kapı sapı gibi yarrağı vardı. İyice yarrağının ıslaklığından emin olduktan sonra benim ağzımdan yarrağını çıkartıp ayaklarımdan tutup hafifçe kaldırdı ve dizlerinin üstüne aldı. Ben gözlerimi kapamış ne yapacaksa yapsın razıyım halindeyim. O amcığıma tükürdü ve yarrağını gezdirmeye başladı. Yavaş yavaş yarrağını amcığıma dokundurup çektikten sonra kafasını bastırdı. Canım çok acımıştı. Amcığımdan ilk defa bu kadar kalın ve büyük ve sert olan bir şey giriyordu. Hafifçe sokup bekledikten sonra yarrağını yarıya kadar ittirdi. Benim canım acıdığı için suratımın rengi değişmişti ve çenemden tutup yanağıma bir tokat attı ve bu amcığı darmadağın edeceğim aşkım ve Yasemin Hanımın yokluğunu sen dolduracaksın. Bundan sonra ofiste her gün senin amcığın hırpalancak ve hor görülecek dedikten sonra yarrağını sonuna kadar amcığıma itikleyip bekledi. Biraz git gel den sonra amcığım yarrağa alıştığını şimdi hunharca sikeceğini söyledi. Ben o kadar utanıyordum ki sert sikiyorsun amcığım daha alışmadı diyemedim. Asım Bey bacaklarımı kavrayıp amımın içinde olan yarrağını hafifçe ittirdikten sonra yavaş yavaş başlayıp hızlı hızlı amıma girmeye başladı. Ahh ahh ahh ah ah ah diye inliyordum. Canım çok acıyordu. Asım Bey ohh genç kız, körpe kız amcığın mahvolacak senle işim bittiğinde dedi ve amıma sonuna kadar kökleyiçekmeye başladı. Off yarrağı amcığıma nasıl da giriyordu. O kadar yarrak içimde girip çıkıyordu. Şap şapp diye etime çarpıyor ve ortalığı müthiş bir zevk dalgası sarıyordu. Amcığıma yüklenip ah orospum benim ben de ah ahh ah off of amım deyip ellerimle itiklemeye çalışıyordum ama Asım Bey olayın heyecanıyla da karışık sert bir tokat attı ve sus orospu deyip daha hızlı sokup çıakrdı yarrağını. Şap şap şap ah uh ah uh uh uh ahh ah ah diye inliyordum altında. Küçücük memelerim amıma sertçe giren yarrağın verdiği dalgayla sallanıyordu. Beni 10 dakika sikti Asım Bey sonra kucağına alıp hoplattı. O gün akşama kadar çıplak dolaştım ofiste. Götüme vurup sıkıyordu götümü. Akşama kadar beni sikmişti.
Akşam evime gittiğimde çok yrgundum ve hemen yatıp uyudum. Gece yorgunluktan horlamaya bile başlamışım. Babam sabah evden çıkarken kızım o halin neydi öyle savaştan çıkmış gibiydin bacakların kıpkırmızı olmuştu. İçimden amcığımı görsen bir de baba mahvetti patronum beni dedim. Babam hadi görüşürüz deyip evden çıktı. Sonra ki günler de Asım Bey beni ofisin her köşesinde sikiyordu. Sürekli tokatlar atıp götümü sikiyordu ve sıkıyordu. Canımı çok yaktı. Bir orospu gibi her dediğini yapıyordum. Yasemin hanımla yaşadığı seks hikaye anılarından daha çok zevk aldığını söylüyordu. Bundan sadece benimle seks hikaye yaşayacakmış orası ayrı tabi. Beni hoyratça siken patron seks hikayeleri anımı okuduğunuz için teşekkürler.