ben bir hayat kadınıyım

Bu hikaye gerçek ama inanmıyorsanız bnana mail atın sizinle bu gerçeklerden yaşayalım…Ben küçük göğüslü, l.70 boylarında, dolgun kalçalı, kısacası Türk    erkeğinin zevklerine hitab eden balık etinden genç bir kızım. Bundan 1 yıl kadar önce, çocukluğumdan beri tanıdığım bir erkek arkadaşımla    cinsel ilişkiye girerek kızlığa veda ettim. Kesinlikle pişman değilim. Bu nedenle sizlerle paylaşmak istedim. O gece ailem akraba ziyaretine gitti. Ben de bunu fırsat bilerek bilgisayarın başına geçerek sitenizde ilgimi çeken hikayeleri okumaya başladım. Henüz tatmadığım zevklerin anlatıldığı hikayeler, bastırılmış    duygularımı harekete geçirdi. Ellerim bacak arama girdi. Aşk üçgenimin sıcaklığını iyice hissettim. Tam zirveye ulaşıyordum ki, zil sesiyle uzandığım koltuktan fırladım. Alelacele manitörü kapattım. Gelen, çocukluk arkadaşım Mustafa`dan başkası değildi. Ailelerimiz eskiden beri tanıştığı için sık sık evimize girer çıkardı.    O akşam da canı sıkılmış ve ağabeyimle bir iki kadeh parlatmak için uğraşmıştı. Tam geri dönecekken kahve yapmayı önerip içeri davet ettim. İlk önce biraz çekindi. Ancak sonra içeri girdi.Bilinçaltını yarıda kalan mastürbasyonumu Mustafa`yla cinsel ilişkiye dönüştürmemi söylüyor, tabular ise buna itiraz ediyordu. Fakat bilinçaltım galip geldi ve onu baştan çıkartacak seksi hareketler yapmaya başladım. Mustafa da bunu bekliyormuş. Güçlü kolları ile beni kavradı ve üzerimdeki bluzu yırtarcasına çıkardı. Bedenim kontrolden çıkmıştı. Mustafa`nın eli aşk üçgenime inerken, ben de onun .    erkekliğini sıkıca kavradım.yaşadığımız güzel anların tadını doyasıya çıkarmaktan başka bir şey düşünmüyoruz.İri göğüslerimi parçalarcasına ısırıyor ve yalıyordu. Daha da aşağılara, bacaklarıma ve ayak parmaklarıma indi. Dayanacak gücüm kalmamıştı. Bacaklarımı ayırarak erkeklik organını benimkiyle birleştirdim ilk önce çok acıdı. Fakat içimde    birkaç kez gidip geldikten sonra acılar yerini tarifsiz bir zevk pınarına bıraktı. Tarihe karışan kızlığımı umursamıyordum bile. Bu arada dudakları boş durmuyor, göğsümü ve dudaklarımı çılgınca öpüyordu, ikimizde boşalıp yatağa kendimizi bıraktık.Birbirimize sarılıp bir süre dinlendik. Sonra Mustafa beni öptü ve gitti. Şimdi sık sık görüşüyor ve yaşadığımız güzel anların tadını doyasıya çıkarmaktan başka bir şey düşünmüyoruz…Bana mail göndermenizi bekliyorum.Hepsine cevap vereceğim.Kim olduğunuz önemli değil.Her türlü sexe varım.Maillerinizi bekliyorum…Gönderen: Orospuyum
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66

yengemi beni ben yengemi bastan cikardik

slm arkadaslar ben 170 boyunda bir erkegim sizlerle basimdan gecen bir olayi paylasmak istedim .lafi fazla uzatmadan konuya gecelim. ben sehirde oturan biriyim yengem ahu ise köyde kaliyo kocasi öleli 7 sene olmustu 2 kizi vardi ama biri sehir disinda okuyodu bende köye sık sık gider gelirdim yine köye gittigim bi gündü köyde bi is vardi ananemlere yardima gitmistim güzel yengem ahuda orda idi aksama kadar cok yorulduk aksam olunca oturmaya basladik ben ahu yengemi cok severdim onunla ilgili hep fataziler kurdugum için hemen onun yanina oturdum elimi önce omuzuna attim yavas yavas oksayarak asgiya dogru iniyodum sütyenine geldim orada biraz oksadiktan sonra yengem hadi disari cikalim dedi ciktik ben tekrar elimi omzuna atarak bi sigara yaktim ve yine oksama ya devam ettim yengem ahunun evi ayri idi evde kizi ile beraber kaliyodu oksarken elini amina tti bana göstererek ve bana dediki bu gece bizde kalsana dedi tamam dedim neyse biraz daha oturduk tabi ben yine yanina oturdum bu kez ondan da aldigim cesaretle iyice oksuyodum oda yavas hareketlerle bana karsilik veriyodu artik daha fazla dayanamadik ve bana hadi gidelim dedi bende tamam dedim oradakilere biz gidiyoz dedik yangemin kizinida alip yola koyulduk yolda ben yine elim üzerinde yürüyodum kizi ise ilerden gidiyodu artik ben oksamalarin dozunu iyice artirmistim o kulagima yavasca egilip biraz daha sabret dedi neyse artik eve ulastik yataklar hazirlandi ücümüze ayri ayri kizi hemen yataga yatti ve uyudu artik sirasi gelmistibirbirimize iyice yaklastik benim yatagimin üstünde ve dayanacak gücüm kalmamisti dudaklarina yapistim cok atesli bi sekilde öpüsmeye basladik belliki oda yaniyodu kolay deildi o kadar sene yanliz yasamak ben hemen üstünü cikardim ve yavas yavas boynundan asagiya yalayarak indim o ise inliyor benim yaragimi oksuyodu ben dayanamadim ve hemen kocaman gögüslerini delilergibi yalamaya emmeye basladimo ise iyice kuduruyodu artik bi elim gögüslerinde asagiya dogru indim ve amina ulastim cok güzel tertemiz bi ami vardi kokladim ve yumuldum hemen yalamaya basladim ben dil darbeleri attikca o yerinde duramiyo götünü yukari dorgu kaldiriyodu artik sirasi gelmisti sikim tas gibi olmus hadi artik sok bunu içimde istiyorum dedi ve ben üstüne hareketlenirken o sikimi birakmiyordu ve sikimi amina dogru getirdi deligine dayadi artik girmek için benim birazcik itmem gerekiyodu ami daha iceri girmeden beni yakiyodu ve artik bende dayanamayip iteledim aci ile karisik bi ahhhhhh dedi ve artik içindeydim hayllerini kurdugum kadinin amini sikiyodum git gellere basladikca o benden daha çok cirpiniyor ve gelmemem için bana yalvariyodu tamam dedim kendimi biraz daha sıktim ve hizlandimbir birimize degdikce cikan ses ikimizide cilgina ceviriyodu ve kaslari geriliyodu gelmek üzere idi artik bir iki darbeden sonra ikimiz birden bosaldik ama ne bosalma ortalik göl gibi olmustu üstüne yigildim ve dudaklarini öptüm bana böyle yarak yemedim hiç sen neymissin beni bukadar zamandir yaraga hasret biraktin dedi bende seni doyuracagim bu gece ve daha sonra dedim.banyoya gectik ılık suyun altinda tekrar bbirbirimizi yalamaya basladik öpüsürken o asagiya dogru inmeye basladi sikimi eline aldi oksamaya baladi daha sonra agzina aldi beni cildirtiyodu çok güzel yaliodu sikim tas gibi olmustu saclarindan tutarak ayaga kaldirdim dudagina hafif bi öpücük kondurduktan sonra önümde domalmasini söyledim sözlerimi hemen yerine getiriyodu önümde domaldi çok güzel göü vardi ve oraya girmeliydim ama hemen olmazdi onu alistirmam gerekti saclarindan tutarak amini araladim ve icine girdim yavas hareketlerle gidip gelirken gözüm götünde idi bir parmagini götünün etrafinda dolastiriyor ve yavasca parmagimi götüne sokuyordum zevkinde etkisi ile götü iyice islanmisti ve o önmüde inliyodu amindan cikardigim yaragimi götüne ittim fakat cok dar oldugu için kaydi girmedi artik götünü istedigimi anlamisti ve olmaz diyodu ayaga kalkmaya calisti ben sacindan tutarak tekrar domalmis vaziyete getirdim ve götünün deligine sikimi dayadim ve bi hamlede soktum ucu girmisti ve cok dardi bu arada o ciglik atiyo canim yaniyo diyodu ama ben artik onu dinlemiyodum kendisini serbest birakmasini söyledim ve hareketsiz bekliyodum o yavasca gevserken bi anda kökledim ve hepsini o dar götüne sokmustum o ise acidan kivraniyoyo ve kurtulmak istiyodu belinden kavradim o öne dogru kacmaya calistikca ben geri cekyodum ve sonuna kadar sokuyodum bir süre sonra artik oda zevk almaya basladi ohhhhhh diyordu cikarma lütven birazdaha diyodu ben hareketsiz kalinca kendisi ileri geri yaparak zevke geliyodu ve artik o daracik göte dayanamadim ve içine patladim fakat cikarmadim biraz beklettim ve cekince dizlerinin üstüne yigildi kaldi askim mütissin dedi önüne gecerek sikimle yüzüne tokat gibi vurdum o yerim seni deyip simi öptü ve dusumuzu alip banyodan ciktik onun yatagina gectik o bu sefer sira bende dedi ben seni cildirtacam dedi ve basladi sikimi yalamaya sikim bi kac dakika içinde eski formuna kavustu ve tas gibi oldu ve üstüme cikti sikimi eli ile kavrayip amina yerlestirdi ve yavas yavas inip cikmaya amini saga sola oynatmaya basladi cok güzel yapiyodu bu isi sikim aminin içinde sıkıp birakiyor oraya hapsediyor sonra serbest birakip üstünde zipliyordu o zipladikca bomba gibi gösleride zip zip zipliyordu bende onlari oksuyodum ve artik ziplamasii hizlandi ben deli oluyodum altinda bi anda sikimi amindan cikarip götüne aldi ve onun üstünde ziplamaya basladi ben iyice ucuyodum artik dayanacak gücüm kalmamisti askim geliyorum dedim tamam askim sabret bende geliyorum dedi ve bir kac dakika sonra ikimiz birden bosaldik sikimi götünden cikarmadi ve üstüme uzandi dudagimi öptü yavasca kalkti sonra ikimizde banyoya gidi dusumuzu aldiktan sonra yattik sabah kalktik yengem neredeyse yürüyemiyodu bana bakip gülüyodu artik sözlesmistik ne zaman firsat bulursak sikisecektikk böyle sikilmek isteyen varsa eklesin byeeee
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66

ateşli yiğenimi başkası sikeceğine ben siktim

Selamlar Mobil Porno Hikayeleri seks okurları.almanyada işçi olarak çalişan bir aileyiz ben hanim kayinim ve küçük çöcugum hanimla ben çalişiyoruz kaynim okula gidiyor çöcuga bakacak kimse yok kardeşimin kizini yanima aldim çöcuga bakmasi için senem 15 yaşinda esmer zayif bir kız neyse gunler gunleri kovaladi senem büşraya bakiyordu bir gun işten izin alip eve geldim bide ne gorim senem le kaynim dudak dudaga opüşüyorlar kaynimin eli senemin kilotunun içinde amini okşuyor bu ne hal dedim kaynim kalkıp kaçti senem kaçacak yeri yoktu başini egdi oyle kaldi agliyordu ne o senem sen buyudun de erkeklerle sevişiyorsun ha dedim agliyordu seni hemen memlekete gondericem ve babana da durumu aynen anlaticam dedim ne olur amca babam beni keser dedi bunu zamaninda düşünecektin artik çök geç dedim agliyor sizliyordu ne olur amca ne istersen yaparim babam duymasin filan diyordu ne istersem yaparsin oylemi pekı demin yaptiklarini da yaparmisin ne istersen amca babam beni keser içim bi tuhaf oldu kuçucuk yegenim gozume sexi gorunmeye başlamişti sikimi dişari çikardim ve yalamaktan başla dedim utaniyordu hadi dedim başla yada memlekete kucucuk eliyle sikimi kavradi ve opeye başladi ucunu opuyordu oyle…degil al agzina saçlarindan tutup kafasini sikim bastirdim boguruyordu sikim kazik gibi olmuştu badisini çikardim memeleri o kadar kuçuktukı limon kadarsikimi memelerine surtuyodum ayaga kaldirdim ve etegini sonrada kılotunu çikardim kuş gibi titriyordukoltuga oturttum bacaklarini aralayip o kuçucuk amini yalamaya başladim dilimi o pembe am dudaklari arasinda dolaştiriyordum nasil hoşuna gidiyormu kaynimd aboyle yaladimi seni hayir amca sadece optu dedi kalkıp soyundum ve mutfaktan zeytin yagini alip geldim domal bakalim dedim yuz ustu uzan uzandi yagi gotune boca ettim parmagimla got deligini iyice esnettim sikimi de yagladim ve gotune ayrladim aniden yuklendim kizin çigligiyla sikim gotune dalmiştikuçucuk gıtu açilmişti agliyordu sokup çikarmaya başladim çök geçmeden butun mnilerimi gotune fişkirttim sikim gotunde yavaşça kuçuldu ve çikardimkarninin altina bir yastik koydum ami şeftali gibi açildi ve opmeye başladim yuzu koyun yatiyordu gotunden halen menilerim siziyordu sikim gene kazik olmuştu bu kez uzerine uzandim ve sikimi kuçucukam deligine ayrlayip yuklendim kokune kadar içine daldı kız bagiriyordu ama ben pompaya başladim ami ateş gibiydı sikim kanlanmişti ama aldiriş etmedim ve birkaç pompadan sonra sirtina boşaldim son rakı gunlerde hep izin alip geliyor ve taze yegenimi yaraga doyuruyordum..yaşamak isteyen kizlar eklesinler [email protected] istanbulda her turlu hizmet veririm çök muthiş yalarim
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66

adana’da üvey babası bozdu ben siktim

Merhaba arkadaşlar ben Ümit. Az önce yaşadıklarımı şuan yazıyorum. Öncelikle tamamen gerçek olduğunu vurgulamak isterim. İnandığınız her şeyin üzarime yemin ederim ki bu bi gerçek hikaye… Adana’da yaşıyor Çukurova Ünuversitesi’nde okuyorum. Daha önceden tanışmış olduğum bir kız ile faceden ordan burdan sex muhabbetimiz olmuştu. Sex konusunu hep ben açarım ama nerden o konuya nasıl gelirim bilemem. Sanırım erkeklik içgüdüsü bunun yanı sıra Mobil Porno Hikayeleri sitesinin katkıları diye düşünüyorum. Her neyse bakire misin muhabbetlerine filan girdik bakire olduğunu söyledi arkadan deneriz filan dedim daha önce hiç anal sex yapmamıştım. İlk defa bu kızı evime getirdim komşular görür korkusu ile , önceden sanal alemde muhabbetimiz olduğu icin rahatım ama Her ne kadar da olsa ilk olduğu icin tereddütler vardı icimde. Sonra yanına geçtim sarıldım öpusmeye başladık filan. Bilgisayardan porno actım koltuğuma oturdum kucağıma aldım sevişerek izliyorduk. Elbiseleri çıkarttık yavaş yavaş. En son iççamaşırını çıkarırken engel oldu sanırım tüylerini kesmemişti iğrenmemden korkuyordu çünkü herkes bilir aşırı seçici biriyim koldaki tüye bile tahammülüm yok. Elbiseli sekilde boşalttık bir birimizi. Aradan 6 ay kadar zaman geçmişti ve ben bu kızı barajyoluna öğrenci evime davet ettim.O gün bugün oluyor işte. Sonra bugun beni alır mısın dedi olur alırım dedim Çetinkaya’nın önünden arabamla aldım sonra baraj yoluna geldik.Evde tek değildim. Ev arkadaşlarım vardı ve bayanlardı. sonra ev arkadasımdan kendi odasına geçmesini rica ettim ve biz de benim odama geçtik. Sonra yanına oturdum öpustüştük elleşmeye başladık filan uzun bir süre elbiseli seviştik. Sonra sevişirken soydum onu . Südyenini çıkarttım sevişmeye devam ettik bir bir soyunuyorduk. Aradan 20 dakika kadar zaman geçmişti ve biz hâlâ tam soyunmamıştık. Altındakini çıkart dedi onun iç çamaşırını da kendi içcamasirimi da çıkarttım. Sonra çırılçıplak sevişmeye devam ettik . Nefesini kesiyordum. Gözleri kayıyordu. Sonra;- ”  içime gir “dedi ” arkadan mı deniyelim ? “dedim– ” hayır önden “dedi. Bu arada sevisirken konuşuyorduk. Bir an kendini kaybetti o yuzden boyle söylüyor dedim, kendi kendime. ” Bakiresin ama ” dedim- ” Hayır değilim ” dedi. Şaşırmıştım. Çünkü daha önce bakireyim demişti. ” Nasıl bozuldu ? ” diye sordum.- ” Ben bozmadım ” dedi çekinerek. ” Kim yaptı ? ” diye sorduğumda bana Üvey babam yaptı diye cevap verdi ve ben şoka girdim. Ereksiyona girmiş odun gibi penisim tıpkı sıcak bir marol gibi soğumaya başlamıştı. Kusura bakma yapamam dedim.- Niye dedi Kendimi suçlu gibi hissederim giy üstünü dedimÇok ısrar etti öptü kalkma yapalım dedi hayır olmaz dedim giydik üstümüzü sonra bu kız başladı ağlamaya- ”söylememem mi gerekiyordu yani ” filan dedi . ” Seninle bi ilgisi yok canım kendimi suçlu, aşağılık biriymiş gibi hissediyorum lütfen kendini üzme ” dedim ama dinletemedim. Sonra  aradan baya bi zaman geçti. bu kız özgüven kırıklığına uğramasın yanlis birsey de yapmasın diyerek; ”sevişmek istiyor musun” diye sordum -”evet” dedi. Sonra tekrar başladık soyduk üstümüzü çıkardım sudyenini yaladım dudaklarını. Çıkart  pantolonunu dedi , çıkartırdm hepsini, çırılçıplaktik. Vajinasinon üstünde git gel yapıyordum. Sonra icine sokmayı denedim zorlandı hafiften yalaman gerek dedim ağzına verdim. Benimkinin kafasını yalarken saçlarından tutup sertçe git gel yapıyordum ağzına. Sikim boğazına kaçacaktı. Bir ara hızımı alamadım kökledim az daha boğulıyordu. Öğğhh yaptı. Çıkarttım sikimi . Sonra icine soktum yavaş yavaş göğüslerinden tuttum ileri geri ileri geri , sonra sol bacağını sağ kolum ile kavrayıp havaya kaldırdım içine sokmaya devam ettim, zevkden çıldırıyordu. Sonra domaldi arkadan amının içine girdim yavaşça ahh dedi sonra hızlandım ah uh sesleri çıkıyordu ev arkadasım rahatsız olmasın diye müziğin sesini actım sonra durdum ve prezervatif çıkardım. Taktım penisime. Daha sonra tekrar icine soktum ve devam ettim. Sıkıldım o pozisyondan kucağıma aldım ve ziplattim. Masaya yatırdım ama olmadı az daha masa devriliyordu. Yatağıma tekrar geçtik ben uzandım onu kucağıma aldım icine aldı ben alttan çalışıyordum duruyordum sonra o çalısmaya devam ediyordu. Sora dudak dudağa yapıştık aynı pozisyon ile devam ettik nefes nefese kaldık. Sonra boşalacağımı hissettim ve daha hızlı yapmaya başladım, kendimi iyice sıktım ve o an patladım çektim prezervatifi attım köşeye , mutlu musun simdi diye sordum. Evet dedi. İyi o zaman tekrar giy üstünü dedim. Ama eğer bende suçluluk duygusu olmasaydı defalarca boşalsam dahi sikmeye devam ederdim. Topladık ortalığı, giyindik , hazırlandık. Çıkalım artık dedim saate baktı olur dedi geç olmuştu Çıktık evden bıraktım aldığım yere tekrar evdeyim şuan. İyi mi yaptım kötü mü bilmiyorum. Neyse , sex hikayemi yazıcam diye daha duşa bile giremedim şuan yarı çıplak yazmaya devam ediyorum.  pornhikayecom‘un bağımlılığı işte. Avantajları kadar da dezavantajları var böyle

ben ve dedem

itesini sürekli takip ediyorum ve bende bir yazmaya karar verdim. Adım gamze 18 yaşındayım gayet güzel sayılan etine dolgun lise son öğrencisiyim size anlatacağım olay 4 yıl önce yaşandı yani ben 8 sınıftayken yaklasık 1 yıldır buradaki hikayeleri okurum çoğuda saten belli hikaye olduğu gercekler neymiş yazmak istedim . benim bi dedem var yanlız yasayan emekli babane öleli tam 9 yıl olmuş saten evlatlarıda hep dışarda bitek babam aynı memlekette yani biz dedem beni çok sever bayramlarda felan diğer torunlardan ayrı tutar beni çok para verir her istedimi yapar ama bende dedemin tüm işlerini yaparım bulasık temizlik gibi annem hemen hergün yemek yapar bende okuluma dedemin ew yakın olduğu için bırakırım okul çıkışıda kapları alırım yani hemen hergün görürüm dedemi . sanırım okulun kapanması yakındı haziran ayı olacak havada gayet sıkıcı okul asmalar şımarıklık diz boyu bizde arkadaslarım telefona porno filmler yükler okulda izler bununla yetinirdik çogunun erkek arkadası var benim yoktu yani sex hakkında tüm bilgim telefonda izlediklerimdi öpüşen sevişen anlattıkca tahrik olur bende bişiler yasamak istiyordum öğlen evden cıkarken annem gene yemek hazırlamış dedemi unutmamamı istedi neyse dedemin eve geldim kapıyı bi telaşlı endişeli açmıştı mutfakta sofrasını hazırlarken içeri gidip geldi amma merak etmiştinm hadi dede hazır sofra deyip çağırdım mutfaga merakımdan bende içeri bi göz gezdirdim o mutfaktayken koltuğun altında ucu görünen kitaba benzer bişi vardı galiba dedem bunu saklıyodu benden hiç bakmadan defterlerimin arasına attığım gibi çıktım evden. yolda meraktan bi açtım oda neydi inanamadım kocaman sikli adamlar liseli kızları sikiyo arkadan önden dehşet verici bişidi bissürü fotoğraf ve hikayeler yazıyodu ogün okulda kimseye bahsetmedim arkadaslara göstersem bida bulamazdım giderdi yani çıkış zili caldığında ilk işim odama kapanıp o derginin her sayfasını incelemekti öylede oldu , o gün abartısız sabaha kadar incelemiştim okadar hoşuma gitti okadar etkilendim anlatmam imkansız hatta bi ara yatakta kendi kendimi oynayarak ilkkez boşalmıştım yetmemişti bana daha fazlası olmalıydı o siklerden bende görmeliydim ellemeliydim hatta yemeliydim sabaha kadar aklımda pek çok soru belirdi dedem bunlara bakarken neler yapıyodu dedemin siki bunlar kadar büyükmüydü nasıl görüp dokunmalıydım sikine pek çok sorularla sabahı zor ettim artık tek amacım vardı gözüme dedemi kestirmiştim onun sikini yemek istiyordum bi yol bulup onun olmalıydım , öğle okula cıkarken anneme dedim ewe süpürge tutacağım bulasıklarıda birikmiş gec gelicem dedim tamm kızım hava kararmadan gel yeter dedi pilanımın ilk adımı buydu sıra kendimi süslemekte odama gectim milyoncudan gırgır olsun die bi kac arkadasla tanga almıştık ilk onu giydim altıma okulun istediği beyaz kalın kilotlu çorap yerine kalçalarıma kadar uzanan çok ince beyaz çorap üzerime bez sütyen beyaz gömlek okul eteğimide belimden 2 tur katlayıp ağır parfüm kokusu hafif makyajla cıktım ewden okulun hademesinden yol güzergahındaki herkesin gözü bendeydi istediğim oluyor pilanım işliyodu benim tek amacım dedemin sikini görmek hatta yemekti son zili iple cektim . nihayet zil çalmış dedemin kapıdaydım bile dedem kapıyı askılı atlet pijamayla acmıştı dedecim meraba deyip yanağından öptüm gel fıstık naber bune hal çok güzel olmuşsun dedi bu konuşmaslar bile amacımın bi adımıydı annem söledi biras temizlik yapcam dedecim bikac saat burdayım dedim tmm işine bak ben içerdeyim dedi koltuğuna oturdu işin en zor kısmına gelmştim acaba ne yapıpta dedemle sevişmeliydim karsısına gecip dede beni sik diyemezdim en güzeli onu tahrik etmekti ewet eteğimi iyce katladım 1 yada 2 karış bişi koydum sütyenimide çıkarıp çantama attım elime süpürgeyi alıp dedemin odaya gectim buralara süpürge tutcam dedim tmm dedi çıkmadı odadan işime gelmişti önünde eğilip domalıyor her türlü firikiği veriyordum çaktırmadan dedeme baktığımda gözü kalçalarımda eli pijamasının üzerini sıvazlıyordu 15 dk böle devam etti dedemin beni izleyerek sikini oynaması çıldırtmıştı beni süpürgeyi kapayıp yere oturdum ucunu değiştrme maksatıyla güya çıkartamadım tam dedemin koltuğun karşısında süpürgeyle boğuyordum her yerimi görüyordu dedem niyetimide anlamıştı artık gülerek sikini sıvazlıyo kalçalarımı tangamı seyrediyordu bi anda yanıma indi dur kız yardım edeyim bahanesiyle oda göğüslerime sürtünüyordu dedemde niyetini belli etmişti amacıma ulaşmıştım bi anda detrgimi naptın dedi afedersin dede getircem senden izinsiz aldım kıdınmı dedim asıl sen kızdınmı bana onlara baktığım için dedi gülerek en doğal hakkın nie kızayım hatta daha fazlası hakkın dedecim dedim ne demek istemi anlamıştı çenemden tutup kendine doğru çekti beni ufak ufak öpücükler kondurdu dudağıma benden tepki almayınca busefer emmeye basladı dudağımı çojk hoşuma gitmiş uçuyordum zevkten bi elide boş durmuyo eteğimin altından kalçalarımı okşuyordu deliye dönmüştüm gömleğimi çözdü mandalina kadar olan göğüslarimi vakum gibi emiyo ağzının içine dolduruyordu memelerimi yavasca göbeğimi öperek ,indi aşaya tangamı yana cekti daha kıl bile çıkmamış amımı emiyordu inanın okadar güçlü emiyorduki neremi emse agzı oramla doluyodu yeter artık dede bişiler yap dayanamıyorum diyebildim kısık sesle sabret aşkım az kaldı dedi dizleri üzerinde bacaklarımın arasında diklip pijamasını indirdi inanılmaz bi siki vardı kısaydı ama cok kalındı ilk defa bi sik görüyordum rüyadamıyım neyim dedim uçuyodum zevkten hadi fıstık birazda sen yala dedi tmm dedim . elime aldığımda avcuma sığmıyordu kenardan köşesinden yalama çalıştım beğenmedi galiba tangamı bi çırpıta çıkarttı sikini amıma dayadı bi aşa bi yukarı sürtüyo beni renkten renge sokuyodu yerde kıvranıyor inim inim inliyordum bi ara yüklendi sokmaya uğrasıyordu çok acıdı acıtma nolur dedim ellerimle göğsünden itmeye calıştım ne mümkün tekrar tekrar deneni yüklendi lop diye sikinin başı girmişti hissetiyordum ama cok acı cekiyodum yeter nolur çok acıyo dedim asla bırakmam 5 yıldır ne gördüm nede siktim sabret acın dinecek dedi ben acıyla kıvranırken o sikinin tamamını sokma derdindeydi hala yükleniyo amacına ulaşmaya az kalmıştı yavas yavas sokup çekiyo her defasında birazdaha fazlasını sokuyordu artık hepsi içimdeydi bi müddet öle bekledi hareket etmeden sonra bi anda içimden çıkıp göbeğime eteğime boşalmıştı ilk defa döl görüyodum iğrençti sesimi çıkaramadım bitkin bişekilde ölece yerde uzanıp kaldım dedemse eline ıslak mendil almış kalçalarımı amımı temizlemeye çalışıyordu kan zewk suyu döl pislik içindeyim heryerimi temizledikten sonra oda uzandı yanıma pişmanmısın fıstık dedi ses çıkarmadım beni teselli etmeye calışıyodu bunları nasıl olsa bigün yasicaktın hiç kimseye belli etmeyiz her istedini alıcam istediğin kadar para vercem diye gönlümü almaya calışıyordu bense hiç korkmuyor vede kızmıyordum bilmiom belkide bunları dedemle yasadığım içindir yüzüne bakıp gülümsedim hiç sesimi çıkarmadım üzgün olmadımı anlamıştı galiba hadi içeri gecelim dedi beni kucağına alıp yatak odasına götürdü saten çırılçıplaktım eteğide çıkarıp attı oda çırılçıplak kaldı zor olanı bitti sıra zewk almakta fıstık diyordu memelerime gene yapıştı vakum gibi emmeye tekrar tahrik oluyordum göbeğimi amımı kalçalarımı heryerimi deli gibi emiyo beni gene kıvrandırdı yüz üstü çevirdi kalçalarımı sıkıp sıkıp bırakıyo kalçalarımı iyce ayırıp götümü amımı yalıyo beni mahvediyordu hadi artık dedim tekrar sırt üstü çevirdi sikini bi asa bi yukarı yapıp iyce sulandırdı sonrada bi anda yüklenim siki tamamen girdi içime gene biraz acı hissediyordum ama ilk anki acıden eser yoktu dedem müthiş pompalıyordu her girip çıktığında ritim iyce artıyo manyak zevk alıyordum bacaklarımı omzuna alıp öyle devam etti çok güzel sikiyordu dedem 5 yıldır am görmediği belliydi o içimdeyken kac defa boşaldım bilmiyom sıra dedemdeydi boşalmak bilmiyordu yatakta beni sokmadığı pozisyon kalmamıstı beni yüz üstü yatırdı arkadan amıma sikini dayadı üzerime abanıp bi müddet öle dewam etti bulmuştu daracık amı keyfini sürüyordu bende öyleydim akılalmaz zewk alıyordum artık boşalmak üzereydi nefes alıp verişi değişti kükrer gibi ses çıkartıyordu bi anda içimden çıkıp götüme kalçalarıma sırtıma boşaldı heryerimi gene batırdı yanıma uzanıp yattı dede çok mutluyum harikasın dedim sende harikasın aşkım çok güzel zewk yasattın dile benden ne dilersen dedi tek isteğim bunu hep yapalım benimde cok hosuma gitti dedim hiç pişman değildim dedemle yaptım çünkü hatta işin en güzel yanı istediğim zaman buı siki yiyecektim mutluydum bile amacıma ulasmıştım dede gec kalmam annem arar gideyim artık dedim temizlenip üzerimi giydim kimseye bişi belli etmiyeyim diye o gün odamdan hiç çıkmadım anlamadılarda saten o gün bugündür dedemle hep sikişiyoruz denemediğimiz fantazi kalmadı şuan lise sondayım , okul kapnsn üniversteye baska memlekette gideceğim dedemide götürcem tabi darısı hiç bu zewki yasamamışlara nediyeyinm arkadaslar bugünde çıkışta dedemin olcam siz hala ….

köpeğim ve ben – 3 (v.2)

Merhabalar. Uzun süre sizlerden ayrı kaldım biliyorum. Mailleriniz geliyor. Ancak bugün vakit bulabildim. Maillere cevap veremediğim arkadaşlar üzülmesin lütfen. Ama hepsini okuyorum. Neyse gelelim konumuza. Yine geçen hafta sonu Sandra bize geldi. Annemler yoklardı. 3 saatiliğine dışarı çıkmışlardı. Köpeğim Tedy    herzaman olduğu gibi Sandra`nın ayakkabılarını yalamaya başladı. Salona geçtik. 2 .    şişe bira açtık kanepeye oturduk. Sandra Tedyi çağırdı. Oda hemen    gelip ayaklarımızın önüne yattı ve sanki hadi beni ezin zevklendirin diye yüzümüze bakıyordu zavallı. Sandra hemen işe koyuldu ve penisini    ezmeye başladı. Sandra`nın ayakları arasından Tedynin penisi büyümüş ve dışarıya taşmıştı. Sandra`da bir yandan birasını içiyor biryandanda ayaklarıyla Tedyi tatmin .    ediyordu. Bende Sandra`nın dudaklarına yapıştım ve dillerimiz birbirine kenetlenmişti. Çok geçmeden Tedy Sandra`nın ayaklarına boşalıverdi. Sandra deli olmuştu zevkten ve hemen vakit kaybetmeden Tedy`nin penisini tutup emmeye başladı. penisini köküne kadar ağzına sokuyordu bende ayak parmaklarımla taşaklarını eziyordum. Çok geçmeden Tedy Sandra`nın ağzına boşaldı. Sandra`da emmeye devam ediyordu. Bende yeter dur hayvan bir rahatlasın dedim. Oda gülmeye başladı. Sonra işi    ben ele aldım.Köpeğimin penisini naylon çoraplı ayaklarımla okşamaya başladım. Hemen büyüdü. Sandra`da eğilip ucunu emmeye ve yalamaya başladı. Ayaklarımın arasında    penisini sıkmaya başladım Tedy`de yalanmaya başladı çok zevk aldığı belliydi. Sandra penisini sanki yutacakmışcasına kuvvetlice vakum gibi emiyordu. Bende ikimizde çok ıslanmıştık. Sandra hadi içime sok dedi.Bende Tedy`nin penisini elimle tutup Sandra`nın götüne sokmaya başladım. Sokup çıkarttıkça Sandra inliyordu ve birde Tedy boşaldı. Sonra Sandra`nın götünü yalayarak temizledi. Sandra sırt üstü yattı ve amını Tedy`e açtı. Tedy hemen yalamaya başladı ve dilini çok güzel kullanıyordu. Zımpara gibi diliyle Sandra`yı doruğa çıkarttı ve boşaltmayı başardı. Şimdi sıra bendeydi. Sandra penisini tutup ağzıma verdi ve em hadi çabuk dedi. Vakum gibi çek içine dedi bende ne derse yapıyordum. Birden ağzım köpeğimin spermleriyle dolmuştu. Tükürmeye fırsat bulamadan Sandra dudaklarıma yapıştı ve ağzımı emmeye başladı. Bütün spermi ağzımdan kendi ağzına aldı ve yemeğe başladı sonra tekrar beni öpmeye başladı. Çok zevk almıştık. Tady nefes nefese yerde yatıyordu. Sandra doymamıştı ve gene Tedy`nin penisine yapışarak    emmeye başladı. Ben tuvalete gittim gelene kadar Tedy 2 defa daha boşalmış hayvan artık pes etmişti. Onu bıraktık. Sandra ile yere yattık birbirimizin amını emmeye başladık. Harika yalıyordu ve dilini .    çok iyi kullanıyordu. Bende ondan aşağiya kalmamaya çalışıyordum ve aynı anda boşalıverdik. Sonra bana gel buraya ayak fetişistim dedi. Ayaklarıyla beni tatmin etmeye başladı. Başım dönüyordu ve çok zevk alıyordum. Ayağında kilotlu çorap vardı çok zevk veriyordu delirmiştim ve şiddetli şekilde titreyerek boşaldım ayaklarına. Artık yorulmuştuk. Annemler gelecekti ve hemen    toparlandık. Sandra evine gitti. Bende sıcak bir duştan sonra kendimi yatağa attım, uyumuşum. Sonraki maceralarımla buluşmak üzere…Deniz…Gönderen: Deniz

Beylikduzu escort
Beyoğlu escort
Büyükçekmece escort

ben annesi ve oglu berkan

SLM ben bu olayı gecen yaz yasadım. berkan hep kızlarla konusan ahbab olan birisı ve hic erkek arkadası olmayan bırısı aynı sınıftaydık .. bazen dayak yıyınce benden yardım işterdı ve cok salak bırıdır .. annesi ve babası ayrıdılar neyse .. biz kaldıgımız derslerden yazın sınava gırecektık ve okula gıttık slm lastık ve sınav oldu .. bu sınavdan sonra benım saat 3 te bı sınavım daha vardı .. bu zaman icin internete gıdecektım vedalasıyorduk ve konusurken soz sınava geldı ve ben dedımkı saat 3 benım bı sınavım daha var …. simdı internete gıdıyorum dedım berkan gel bıze berabar gelırız benımde sınavım var dedı ben yok dedım ama cok israr ettı bende tamam dedım hadı gıdelım ve evlerıne gıttık .. evde kımse yoktu ve gıdıp oturduk kola ictık berkan iştersen vcd izleyelım dedı kabul ettım ve berkan vcd taktı sex fılmıydı gelıp yanıma oturdu fılım guzeldı ve ben azmıstım berkanda oyle sanırım ve bana laf attı ne bıcım erkek sın tık yok dedı bende hadı lan dedım kendıne bak sen dedımve laf talası ettık bende daha da cok azdım ve sıkım tas gıbı oldu fılme dalmıstım yana bı baktıgımda berkanın gozu benım sıkımdeydı bende ne oldu oglum ne bakıyon oyle dedım . berkan senınkı cok buyuk olum dedı bende erkegım olum olacak tabi dedım ve bana cıkarsana dedı bende bıraz utandım hadı lan dedım o israr ettı ne olul dedı ben de actım vesıkımı elıme aldım oda sıkıme tıp tıp bakıyordu sonra elını uzatıp avucladı bende anladım ne yapmak istedıgını ve olacagı . neyse olsun dedım berkan daha avucunda sıkıyordu ve 31 cektırmeye baqsladı ben de o azgınlıkla agzına al dedım ve berkan bunu kabul etmedı bende zorla agzına soktum ve soksafon cektırıyordum ve agzına bosaldım sonra onu kaldırıp oksamaya basladım ve senı sıkecem dedım yok dedı ve ben zorla kabul ettırdım ve soyunduk berkana bıdaha yalattırdım ve sertlestı sonra domaltıp gotune arko surdum ve sıkımede somra gutune yavas yavas soktum ve ozevkle berkanı sıkıyordum ve icine bosaldım berkan bi daha dedı bende bı daha sıktım ve bitırdık gıyınıp okula gıtık sınavlar bıtınce berkan gel bize gıdelım dedı bende tamam deyıp gıttık . eve gıdınce annesı evdeydı slm verdım ve oturduk annesı40 yaslarında ve guzel bı bayandı berkanla odaya gecmek icin izın iştedık ve odaya gıttık gıder gıtmez berkanın agzına verdım ve bosaldım .. ve berkan dedıkı bende sana verecem dedı ben de kabul etmedım ve bıraz tartıstık .. okadar iştıyorsan annenı yap dedım berkan durdu ve tamam dedı bı plan yaptık ve uygulamaya koyulduk saat 12 olmustu ve bız salona gecıp vcd actık ve ses verdık annesı duysun dıye ve sex fılmı koyduk ve yarrakları elımıze aldık cekıyormus gıbı yaptık ve annesı sesı duyup geldı ve bızı oyle gorunce sok oldu ve bıze bagırdı ve berkanda ne var bunda anne dedı dahada elımız sıkımızdeydı annesı bısey dıyemedı ve oule bıze baktı berkan iştersen sende katıl dedı annesı cekıp gıttı ben berkana pesınden gıt dedım berkanda gıttı ve annesı yumusatmaya gıtı bende peslerınden gıtım berkan annesıne anne ne kızıyon ne yaptıkkı dedı bız fılm izlıyorduk annesıde yok ya fılım izlıyormus?? dedı seyı elınde berkan sende izlıyon anne dedı ben oyle izlemıyorum dedı annesı ve tartısma devem ettı ve annesısakınlestı bız cıkıyorduk berkan iştersen sende gel dedı ve cıktık ben derın derın dusunuyordum ve olsun bende berkanı sıkerım dedım ve odaya . gectık bızden 10 dakka sonra annesı geldı ve o da izlıyordu ben azmıs tım berkan ve annesıde azmıstı ve dayanamayıp sıkımle oynuyordum bırden baktımkı berkan fılıme dalıp gıtmıs annesıde kendısını oksuyordu ben yavas yavas annesı yaklastım ve annesının oksamaya basladım annesıde benı berkan da yanımızaa geldı ve oda annesını soydu . veyalasmaya basladık ben anesıne soksafon cekerken berkanda annesını yalıyordu ben agzına bosaldım ve berkanda annesını sıkmeye baslamıstı bende berkanın arkasına gectım bende berkana sokuyordum ve 3 yapmıstık ve ben berkana bosaldım berkanda annesıne sonra berkan epey nyorulmustu ve anesı ben aldım ve sıkımı annesıne soktum ve basaldım sonra uzandık ve . dayanamayıp tekrar annesını domaltım bıda ha sıktım .. ve artık bazen gıdıp sıkıyorum

sex ve ben

|kısaca direk açıklamaya gireyim ben 20 yaşında bir gencim arkadaşımın annesi semra yenge her zaman hayallerimi süslerdi birgün arkadaşımı çağırmaya gittiğimde evde birtek semra yenge vardı.bana serkan yok gelsene içeriye dedi bende ya nasıl olur yanlış anlamasınlar dedim ama anlamazlar kim anlıyacak gel dedi bende olur tamam dedim.içeri girdiğimde bana biraz yardım edermisin diye sordu bende ne yapacazki dedim oda bana yatak odasını düzenliyecez ben olabilir ama ordayken biri gelirse yanlış anlamaz mı dedim oda yok olurmu öye şey anlamazlar gel sen dedi bende tamam dedim.ve gittik yatak odasına bana yatağı itmeme yardım etsene benim alette bu arada dimdik olmuştu tamam dedim ama tatakla gardolabın arasına girmemiz lazımdı ite bilmemiz için orasıda dardı. ben gidim bunun arkasından geçerken bubirden gardolapla beni kendi arasında şıkıştırdı öyle bir dayandıki adeta kudurdum zaten dünden hazır gibi direk yatağa doğru yatır ve öpüşmeye başladık öyle bir emiyordiki dukdaklarımı adeta yiyecek gibi ben heme soydum onu sonra kendimi ve direk benim aleti ağzına verdim adeta kopartacak gibi yalıyordu ben amını yalamadan direk benim aleti amına yerleştirdim artık kuduruyordum.ileri geri derken ben birden bire içine patladım öyle bir ışımla patladımki adeta havada uçuyordum o daha boşalamamıştı sonra bunu köpek gibi domaltım saçlarından tuttum ve götüne yerleştirdim benim aleti krem süreyim dedim yok akşam kocam yaptı dedi açıkmış ben içine öyle bir girdimki açık olmasına rahmen çığlık attı ben korktum biri duyup gelecek diye ama kimse gelmedi sonra ileri geri derken bu büyük bir hışımla ohhhhhh çekti oboşalmıştı bu sefer ama bende durmaya niyetim yoktu ben daha çok hızlandım ve sonunda boşalmamayakın çıkardım hemen ağzına verdim yaladı ve beni boşalttı hepsini yuttu bir damlası bile kalmadı…sonra yata uzandık ve bana birdaha nezaman gelirsin diye sordu onuda birdaki hikayemde anlşatıcam merak etmeyin evlilere kocalık yaparım 20 iri penisli bir gencim buda hot mailim [email protected] beni isteyenler mesaj atsın

Nişantaşı escort
Sefaköy escort
Şirinevler escort

kız kardeşimin kızlığını ben bozmuştum

Mrb Mobil Porno Hikayeleri’un değerli okurları.  daha once kız kardesim esrayla olan ilişkimizden biraz soz etmistim. Şimdi onun kızlıgını nasıl bozdugumu anlatmak istiyorum. Biz esrayla karı koca hayatı yasamaya baslamıstık ama o bakire oldugu için amına hiç girmemiştim.Onun dışında her şeyi yapıyorduk. Günlerimiz sınırlıoldugu için ben mesai dışında ki tüm vaktimi evde kız kardeşimle geçiriyordum. Kardesimin gitmesine artık 5 gün kalmıştı. Ben dönerken birkaç bira almıştım. Esra beni kapıda ateşli bir öpücükle karşıladı. Hemen kapının ağzında deliler gibi sevişmeye başladık.Bu arada sikim erotik hikayekazık gibi olmuştu ve girecek bir delik arıyordu. Esrayı duvara dayadım ve gotunden sikmeye basladım ve içine boşaldım. Toparlandıktan sonra bir şeyler atıştırdık ve bir porno film koyup televizyonun başına oturduk. Kardeşim zaten evde artık sürekli çıplak dolaşıyordu bende soyunduktansonra hem biralarımızı yudumlamaya basladık hemde filmi izlerken birbirimizle oynaşıyorduk.İlk birayı bile bitiremeden hemen öpüşmeye başladık. Esra artık hiç bir şeyin umrunda olmadığını amından sikilmek istediğini söyledi. Bu benim zaten istediğim şeydi ama onu bu konuda zorlamak istememiştim. Budeneyiminin kusursuz olması lazımdı. Ben önce tüm vücudunu milim milim yaladım ve ön sevişmeyi çok uzun tuttum.Artık dayanamıyorduk bana hadi aşkım sok artık sikini diye yalvarıyordu. İkimizinde tam olarak hazır olduğumuza karar verdiğimde sikimin başını yavaşça sokmaya başladım. Nihayet bakire hikayeleriolmuştu artık kız degildi esra. Müthiş bir sevişmeden sonra ( defalarca orgazm olmuştu ) bitkin bir halde sarılarak uzandık. Derken telefon çaldı. Arayan annemdi esranın neler yaptıgını ne zaman donecegini falan sordu.Ben burada cok rahatladıgını birkaç gun sonra geleceginisoyledim. Sonra küçük kız kardeşim telefonu aldı ve abi ben de seni cok özledim ya ablamla beraber sende gel yada ben geleyim sende biraz kalayım dedi. aslı daha17 yaşındaydı ama ben yaklaşık iki sene onu gormemiştim. Biran aklıma simdi nasıl bir şey oldugu geldi acaba onuda çagırıp onuda siksem mi diye duşündüm.Nede olsa tek tutkum olan esranın bilmediğim noktası porno hikayelerikalmamıştı. Anneme aslıyı gondermesini soyledim. Annemde o zaman aslıyı da gondereyim 10 gün sonra esrayla beraber donerler dedi. Telefonu kapattıgımda esra bana bakarak onu da sikmek istiyorsun dimi dedi. Ben evet ama nasıl olacak.Esra aslı fıstık gibi kız oldu ben onu ayarlarım nede olsa daha 10 gün kadar buradayız .dedi. Ben de teşekkür olarak dudağına ateşli bir öpücük kondurduktan sonra domaltarak onu mutlu ettim.Aslı geldikten sonra olanları daha sonra yazayım size arkadaşlar.Bu arada ilk hikayemde mail adresi yanlış çıkmış o yüzden hiç mail alamadım arkadaşlar. Umarım bir daha oyle bir hata olmaz. Beni mailsiz bırakmayın. ensest hikayeler
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66

annem teyzem ve ben ilginç fantezi yaşadık

Selamlar Mobil Porno Hikayeleri seks okurları,ben 1.81 boyunda 18 yaşındayım. Size ( ensest ) hikayemi anlatayım. Ben ve ailem teyzemlere gittiğimizde teyzem sürekli bana hani bakıyım küçük kuş büyümüş mü ? filan derdi. Annem de beni küçük horozum diye severdi bende takmazdım küçükken, fakat şimdi büyüdüm ve onlar beni hala böyle seviyorlar.Birgün yine teyzemlere gittik ve benim teyzeme karşı ilgim iyice artmıştı. Annem de sürekli beni öpüp okşuyordu. Oturup televizyon izliyordum teyzemlerde erotik bir film çıktı ve benimde sikim bir anda kalktı. Teyzem ve annem içerde oturuyordu. Bende kapıya yanaştım ve annem teyzeme, iyice sex hayatının kötüleştiğini ve eniştemin onu tatmin etmediğinden yakınıyordu…Benden konuşmanın hemen ardından hemen odaya girdim. Teyzem bana duydun mu konuştuklarımızı dedi, bende hemen fırsattan istifade edip; evet duydum istersen bu konuda sana yardımcı olabilirim dedim.Hem artık büyüdüm hemde küçük kuş artık kartal oldu dedim. Annem ve teyzem iyice şoke olmuşlardı ve teyzeme yaklaştım ve ona sevişmek isteyip istemediğini sordum oda annemden çekindi ve istemedi.Bende şöyle oturun ve beni izleyin dedim ve her şeyimi çıkardım. Sikim 16 cm di. Teyzem ve annem hayretler içinde bakıyorlardı ve bende teyzeme sikimi yalamasını söyledim. O da artık dayanamayıp, azgın bir şekilde yalamaya başladı. Benim ilk tecrübemdi ve teyzem çok süperdi onun göğüslerini ve amını okşamaya başladım ve annemde dayanamayıp sikimi ağzına aldı ve grup sex yapmaya başladık.Dayanamayıp annemin ağzına boşaldım. Teyzem kuduruyordu amının terlediğini hissetim ve teyzemi kanepeye yatırıp sikimi amına dayadım. Teyzem de hadi artık ne olur sok amıma diye inliyordu. Bende sürttürüyordum amına teyzemin annem orgazm olmuştu diğer kanepede bende tezyzemin amına girdim ve amı ateş gibiydi. 15 dk girip çıktım amında, teyzem süper yeğenim büyümüşte teyzesini sikiyor aslanım dedi annem dayamayıp sus ve yat dedi kanepeye.Ben şoke olup yattım anlaşılan annemde azmıştı. Üzerime çıktı ve sikimin üzerine oturdu oohhhh dedim annem muhteşemdi. Üzerimde zıplıyor beni delicesine azdıyordu annemle 10 dk seviştik. Teyzem dur da seni rahatlatıyım dedi sikimi ağzına aldı ve beni boşalttı.Teyzemi yere domaltım porno filmlerde nasıl yapıyorlarsa öyle yaptım. Teyzem hadi yeğenim gir götüme diye inliyordu. bende aniden köküne kadar soktum sikimi götüne ve teyzemi delice domaltıp siktim. Annem sıra bende dedi ve bacaklarını araladı ve gel yavrum gelde göster nasıl sikilirmiş. Ben de hemen bacaklarını omzuma alıp anneme girip çıkmaya başladım ve sonunda annem zevkten dört köşe olmuştu…Annem boşaldı ve hemen ardından annem bana 31 çektirdi ve teyzem de hiçbirini ziyan etmeden döllerimin hepsini yuttu. Annem ve teyzem çok mutluydular artık benim büyüyüp her şeyi yapabileceğimi kanıtlamıştım. Onlarla ve her eniştem ve babam gitiğinde annem ve teyzem ile saatlerce her pozisyonda sevişiyoruz
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66